Reklama, která má smysl

Reklama, která má smysl

Najít v dnešní době efektivní způsob propagace, když vaše finanční prostředky jsou omezené, je velice náročné. Mnoho firem se potýká s nedostatečným přílivem nových zákazníků, jenže právě ti generují zik a pomáhají takové firmě růst. Jenže pro mnoho takových firem je překážkou omezený rozpočet na online marketing. Pojďme si ukázat některé způsoby, které k jejich realizaci nevyžadují milionové investice.

Online marketing

SEO optimalizace
SEO optimalizace https://www.seoconsult.cz/seo-online je jeden ze způsobů, jak do jisté míry ulehčit svým potencionálním zákazníkům cestu na váš web. Internetové vyhledávače pracují s určitým algoritmem vyhledávání, které do určité míry zvýhodňuje určitou skupinu webů. Rozhodující je délka trvání, aktivita či práce s klíčovými slovy. Pokud tedy pochopíte, jak s takovou skutečností pracovat, může být odkaz na váš web zobrazován uživatelům internetu na prvních příčkách při vyhledávání. SEO optimalizace přináší úspěchy spíše z dlouhodobého hlediska, proto jí příliš mnoho firem nevěnuje pozornost. To je ale zásadní chyba, která může stát úspěch celé firmy.

SEO optimalizace

PPC reklama
Není reklama jako reklama. Zatímco ta televizní již dnes představuje spíše předražený a málo efektivní způsob propagace. Máme tu i jiné způsoby reklamy, které se mohou pyšnit daleko větším dosahem. Patří mezi ně třeba sociální sítě, ale pojďme si teď alespoň trochu přiblížit ppc reklamu.

Ppc kampaň – co je to? Ppc reklama je výhodná pro malé firmy i velké korporáty. Ta totiž umožňuje inzerentovi platit až za jednotlivé prokliky na jeho webovou stránku, nikoliv za umístění reklamního obsahu na internet. Inzerent si tak sám může diktovat podmínky a zároveň určovat cenu za reklamu. U ppc reklam je možné okamžitě pozorovat jejich účinnost a pro každého inzerenta jsou vytvářeny dle jeho potřeb a představ.

Comments are closed.